ewangeliczni

GRAFIKA Czy Ty również poszukujesz nadziei?

PLIK DO POBRANIA:

PODGLĄD:

TREŚĆ POSTU:

Jest tak wiele sytuacji, w których potrzebujemy nadziei. Na pewno jest jakaś sfera Twojego życia, w której dzisiaj potrzebujesz wsparcia. Być może są to finanse, zdrowie lub relacje. Chcemy być pełni nadziei na to, że wszystko ułoży się dobrze. Dziwnym trafem utarło się w naszym języku powiedzenie “nadzieja umiera ostatnia.” Często traktujemy nadzieję naprawdę jak ostatnią deskę ratunku, jednak czy słusznie? A co gdybyśmy zaczęli traktować nadzieję tak jak osoby z wadą wzroku traktują swoje okulary? Co gdybyśmy nosili ją ciągle na swoich oczach, patrząc na otaczający nasz świat przez jej pryzmat? Co byłoby, gdybyśmy zaczynali od nadziei, a nie na niej kończyli?

Bóg w swoim słowie mówi: “Ja wiem, jakie wiążę z wami plany – oświadcza PAN. – To plany o pokoju, a nie o niedoli. Chcę dać wam szczęśliwą przyszłość i uczynić was ludźmi nadziei.” Księga Jeremiasza 29,11

Mając na uwadze Bożą obietnicą na temat tego, że On ma dla nas dobre plany, możemy być tymi, którzy mają nadzieję w swoim DNA. Możemy być tymi, którzy zamiast na nadziei kończyć, patrzą przez jej pryzmat na wszystko, co ich spotyka. A dzięki temu możemy żyć w odwadze i pewności tego, że dobry Bóg zatroszczy się o wszystkie dziedziny naszego życia. 

HASHTAGI:

#nadzieja #lęk #Bóg #Jezus #chrześcijaństwo #ewangeliczni #ewangelicznechrześcijaństwo #Jezusdajenadzieję #nadziejatylkowNim

Mateusz
Stefański

Creative director

Kreatywny wizjoner, marketingowiec-artysta. Zamiast chwytliwych haseł, woli od razu tworzyć z tego movement. Opracowuje strategie reklamowe, projektuje komunikację spójną z marką, planuje kampanie marketingowe i realizuje je na podstawie realnych potrzeb. Pierwsze kroki stawiał w 2014 roku w agencji reklamowej Engine w Sopocie. Od 2017 roku dyrektor wykonawczy Exodus Conference & Festival. Obecnie od 2019 roku realizuje szalone pomysły w roli dyrektora kreatywnego Kościoła Radość Życia w Gdańsku.

Olga
Nerc

Project Director

Współtworząca i kierująca wieloma zespołami marketingowymi w firmach Young Digital Planet, Nowa Era, Flugger farby. Od 2020 r. misjonarz, członek zespołu Ewangelicznej Polski. Z pasją tworzy i zarządza projektami. Współtworząca projekt Dziewczyny Się Spotykają, wyjazdy misyjne na Ukrainę oraz służbę dla małżeństw.

Paulina
Konieczny

Graphic Design

Z wykształcenia jest architektem, a na co dzień zajmuje się grafiką i tworzeniem brandingu. Zachwyca ją piękno połączone z funkcjonalnością. Jako brand designer pragnie tworzyć projekty, które będą odzwierciedleniem przedstawionej wizji, ale nie boi się również zapraszać swoich klientów do innowacyjnych rozwiązań. Wierzy, że każdy projekt może być dziełem o indywidualnym charakterze. Wraz z mężem Alkiem założyli Społeczność Miasto, w której od początku odpowiada za obszar designu, w tym za stworzenie identyfikacji wizualnej oraz grafik i wszelkich materiałów promocyjnych.

Gosia
Śmigielska

Film production

Z zawodu jest technikiem odzieży. Mimo że jej przygoda z szyciem i projektowaniem została wstrzymana, to obcowanie ze światem mody rozbudziło w niej chęci do kreatywniejszego stylu życia. Zaczęła interesować się grafiką, dokształcać w temacie fotografii i próbować krótkich form filmowych. W ten sposób od kilku lat aktywnie działa w branży kreatywnej. Obecnie jest studentką drugiego roku Sztuki Nowych Mediów na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Gdańsku.

Estera
Wiaduch

Creative Writer

Absolwentka Akademii Muzycznej w Gdańsku. Jej specjalność to gra na fagocie. W wolnej chwili realizuje się muzycznie w zespole ‘dzieła wybrane’. Nie tylko może tam pisać muzykę, ale i teksty, co okazało się jej kolejną pasją. Swoje pióro od dłuższego czasu może szkolić dzięki pracy dziennikarskiej w Nadmorskiej Grupie Medialnej (Norda.FM, Twoja Telewizja Morska, Nadmorski24.pl). Od kilku lat jest liderem młodzieżowym grupy WIDOKI. 

Dziękujemy za kontakt!

Już wkrótce reprezentant naszego zespołu odpowie
na Twoje pytania.

Magda
Ciszewska

Digital Marketing

Specjalizuje się w budowaniu i realizacji strategii marketingowo-sprzedażowych. Od paru lat związana z Wyższą Szkołą Bankową w Gdańsku, gdzie prowadzi zajęcia na kierunkach Social Media i Zintegrowany Marketing oraz e-Commerce. Swoją karierę zawodową poświęciła online marketingowi i nowym mediom. W ciągu 20 lat swojej pracy budowała globalne strategie marketingowe dla takich marek jak ClickMeeting, GetResponse, Heinz, Ford, Diageo, GlaxoSmithKline. Jest ekspertem w pozycjonowaniu marek, tworzeniu strategii marketingowych i wdrażaniu kampanii promocyjnych.