ewangeliczni

GRAFIKA Fakty I Mity

PLIK DO POBRANIA:

PODGLĄD:

TREŚĆ POSTU:

Wielu z nas, wspominając swoje dzieciństwo, przyznaje, że nasza relacja z ojcem nie była najlepsza. Czy Twój tata był nieobecny, zajęty sobą i niezainteresowany Twoim dorastaniem? A może pamiętasz z jego strony agresję i przemoc? Lub wcale go nie pamiętasz, bo po prostu zniknął z Twojego życia? Wiele jest nieszczęść, które wiążą się z kryzysem ojcostwa i dotknęły one zapewne więcej osób z Twojego otoczenia niż przypuszczasz. 

Często ta fizyczna lub emocjonalna nieobecność taty w naszym życiu przekłada się na nasz sposób patrzenia na Boga jako Ojca. Nie potrafisz sobie wyobrazić, jak Bóg mógłby być dla Ciebie dobrym Tatą, skoro Twój ziemski ojciec był tak zły? 

Mamy jednak dobrą wiadomość: Bóg nie tylko chce stać się Twoim Ojcem, ale też poprzez swoje ojcostwo chce obdarzyć Cię wszystkim co najlepsze. On chce okazać Ci troskę, zainteresowanie. Chce być obecny w tym, co przeżywasz i wspierać Cię w każdym Twoim kroku. 

Jego dom jest Twoim domem. Masz Jego pełną uwagę i empatię w każdej chwili i w każdym temacie – od drobnych sukcesów po wielkie decyzje i trudności. On jest przy Tobie i wspiera Cię swoją siłą. 

To Bóg może stać się tym wszystkim, czego być może brakowało Ci w osobie Twojego ziemskiego ojca.

HASHTAGI:

 #faktyimity #mityochrześcijaństwie #Jezus #Biblia #chrześcijaństwo #ewangeliczni #ewangelicznichrześcijanie #Jezus #kościół #Bógjestojcem #ojciec #tata

Mateusz
Stefański

Creative director

Kreatywny wizjoner, marketingowiec-artysta. Zamiast chwytliwych haseł, woli od razu tworzyć z tego movement. Opracowuje strategie reklamowe, projektuje komunikację spójną z marką, planuje kampanie marketingowe i realizuje je na podstawie realnych potrzeb. Pierwsze kroki stawiał w 2014 roku w agencji reklamowej Engine w Sopocie. Od 2017 roku dyrektor wykonawczy Exodus Conference & Festival. Obecnie od 2019 roku realizuje szalone pomysły w roli dyrektora kreatywnego Kościoła Radość Życia w Gdańsku.

Olga
Nerc

Project Director

Współtworząca i kierująca wieloma zespołami marketingowymi w firmach Young Digital Planet, Nowa Era, Flugger farby. Od 2020 r. misjonarz, członek zespołu Ewangelicznej Polski. Z pasją tworzy i zarządza projektami. Współtworząca projekt Dziewczyny Się Spotykają, wyjazdy misyjne na Ukrainę oraz służbę dla małżeństw.

Paulina
Konieczny

Graphic Design

Z wykształcenia jest architektem, a na co dzień zajmuje się grafiką i tworzeniem brandingu. Zachwyca ją piękno połączone z funkcjonalnością. Jako brand designer pragnie tworzyć projekty, które będą odzwierciedleniem przedstawionej wizji, ale nie boi się również zapraszać swoich klientów do innowacyjnych rozwiązań. Wierzy, że każdy projekt może być dziełem o indywidualnym charakterze. Wraz z mężem Alkiem założyli Społeczność Miasto, w której od początku odpowiada za obszar designu, w tym za stworzenie identyfikacji wizualnej oraz grafik i wszelkich materiałów promocyjnych.

Gosia
Śmigielska

Film production

Z zawodu jest technikiem odzieży. Mimo że jej przygoda z szyciem i projektowaniem została wstrzymana, to obcowanie ze światem mody rozbudziło w niej chęci do kreatywniejszego stylu życia. Zaczęła interesować się grafiką, dokształcać w temacie fotografii i próbować krótkich form filmowych. W ten sposób od kilku lat aktywnie działa w branży kreatywnej. Obecnie jest studentką drugiego roku Sztuki Nowych Mediów na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Gdańsku.

Estera
Wiaduch

Creative Writer

Absolwentka Akademii Muzycznej w Gdańsku. Jej specjalność to gra na fagocie. W wolnej chwili realizuje się muzycznie w zespole ‘dzieła wybrane’. Nie tylko może tam pisać muzykę, ale i teksty, co okazało się jej kolejną pasją. Swoje pióro od dłuższego czasu może szkolić dzięki pracy dziennikarskiej w Nadmorskiej Grupie Medialnej (Norda.FM, Twoja Telewizja Morska, Nadmorski24.pl). Od kilku lat jest liderem młodzieżowym grupy WIDOKI. 

Dziękujemy za kontakt!

Już wkrótce reprezentant naszego zespołu odpowie
na Twoje pytania.

Magda
Ciszewska

Digital Marketing

Specjalizuje się w budowaniu i realizacji strategii marketingowo-sprzedażowych. Od paru lat związana z Wyższą Szkołą Bankową w Gdańsku, gdzie prowadzi zajęcia na kierunkach Social Media i Zintegrowany Marketing oraz e-Commerce. Swoją karierę zawodową poświęciła online marketingowi i nowym mediom. W ciągu 20 lat swojej pracy budowała globalne strategie marketingowe dla takich marek jak ClickMeeting, GetResponse, Heinz, Ford, Diageo, GlaxoSmithKline. Jest ekspertem w pozycjonowaniu marek, tworzeniu strategii marketingowych i wdrażaniu kampanii promocyjnych.