ewangeliczni

GRAFIKA fakty i mity

PLIKI DO POBRANIA:

PODGLĄD:

TREŚĆ POSTU:

Gdybyśmy zadali ludziom na ulicy pytanie: “Jak dostać się do nieba?”, pewnie duża część z nich odpowiedziałaby, że trzeba po prostu być dobrym człowiekiem. Wydaje się nam, że istnieje pewna skala, za pomocą, której Bóg mierzy nasze zasługi i jeśli będzie ich odpowiednio dużo, to przepuści nas przez bramy nieba 🚪. 

Pytanie tylko jak wiele tych dobrych rzeczy trzeba zrobić? A nawet jeśli zrobimy ich wystarczająco dużo, to skąd mamy wiedzieć, że udało nam się już zasłużyć na wieczność tam na górze❓

Z odpowiedzią na te pytania przychodzi Pismo Święte, które mówi w Liście do Efezjan 2,8-9: “Łaską bowiem jesteście zbawieni przez wiarę. A to pochodzi nie od was, lecz jest darem Boga: nie z uczynków, aby się nikt nie chlubił.” 

Jak więc widzimy, na zbawienie (możliwość pójścia do nieba) nie da się zasłużyć. Jedyną drogą do nieba jest wiara w Jezusa Chrystusa i to, że umarł za nasze grzechy oraz zmartwychwstał. Potrzebujemy przyjąć tę prawdę w naszym sercu 🤍 i zacząć żyć w oparciu o relację z Bogiem, wtedy też będziemy mogli być pewni tego gdzie znajdziemy się po śmierci.

HASHTAGI:

#faktyimity #faktyimityozbawieniu #mityochrześcijaństwie #mityozbawieniu #Jezus #relacjazBogiem #Biblia #chrześcijaństwo #ewangeliczni #ewangelicznichrześcijanie #Jezus #kościół #solagratia #soluschristus #niezuczynków

Mateusz
Stefański

Creative director

Kreatywny wizjoner, marketingowiec-artysta. Zamiast chwytliwych haseł, woli od razu tworzyć z tego movement. Opracowuje strategie reklamowe, projektuje komunikację spójną z marką, planuje kampanie marketingowe i realizuje je na podstawie realnych potrzeb. Pierwsze kroki stawiał w 2014 roku w agencji reklamowej Engine w Sopocie. Od 2017 roku dyrektor wykonawczy Exodus Conference & Festival. Obecnie od 2019 roku realizuje szalone pomysły w roli dyrektora kreatywnego Kościoła Radość Życia w Gdańsku.

Olga
Nerc

Project Director

Współtworząca i kierująca wieloma zespołami marketingowymi w firmach Young Digital Planet, Nowa Era, Flugger farby. Od 2020 r. misjonarz, członek zespołu Ewangelicznej Polski. Z pasją tworzy i zarządza projektami. Współtworząca projekt Dziewczyny Się Spotykają, wyjazdy misyjne na Ukrainę oraz służbę dla małżeństw.

Paulina
Konieczny

Graphic Design

Z wykształcenia jest architektem, a na co dzień zajmuje się grafiką i tworzeniem brandingu. Zachwyca ją piękno połączone z funkcjonalnością. Jako brand designer pragnie tworzyć projekty, które będą odzwierciedleniem przedstawionej wizji, ale nie boi się również zapraszać swoich klientów do innowacyjnych rozwiązań. Wierzy, że każdy projekt może być dziełem o indywidualnym charakterze. Wraz z mężem Alkiem założyli Społeczność Miasto, w której od początku odpowiada za obszar designu, w tym za stworzenie identyfikacji wizualnej oraz grafik i wszelkich materiałów promocyjnych.

Gosia
Śmigielska

Film production

Z zawodu jest technikiem odzieży. Mimo że jej przygoda z szyciem i projektowaniem została wstrzymana, to obcowanie ze światem mody rozbudziło w niej chęci do kreatywniejszego stylu życia. Zaczęła interesować się grafiką, dokształcać w temacie fotografii i próbować krótkich form filmowych. W ten sposób od kilku lat aktywnie działa w branży kreatywnej. Obecnie jest studentką drugiego roku Sztuki Nowych Mediów na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Gdańsku.

Estera
Wiaduch

Creative Writer

Absolwentka Akademii Muzycznej w Gdańsku. Jej specjalność to gra na fagocie. W wolnej chwili realizuje się muzycznie w zespole ‘dzieła wybrane’. Nie tylko może tam pisać muzykę, ale i teksty, co okazało się jej kolejną pasją. Swoje pióro od dłuższego czasu może szkolić dzięki pracy dziennikarskiej w Nadmorskiej Grupie Medialnej (Norda.FM, Twoja Telewizja Morska, Nadmorski24.pl). Od kilku lat jest liderem młodzieżowym grupy WIDOKI. 

Dziękujemy za kontakt!

Już wkrótce reprezentant naszego zespołu odpowie
na Twoje pytania.

Magda
Ciszewska

Digital Marketing

Specjalizuje się w budowaniu i realizacji strategii marketingowo-sprzedażowych. Od paru lat związana z Wyższą Szkołą Bankową w Gdańsku, gdzie prowadzi zajęcia na kierunkach Social Media i Zintegrowany Marketing oraz e-Commerce. Swoją karierę zawodową poświęciła online marketingowi i nowym mediom. W ciągu 20 lat swojej pracy budowała globalne strategie marketingowe dla takich marek jak ClickMeeting, GetResponse, Heinz, Ford, Diageo, GlaxoSmithKline. Jest ekspertem w pozycjonowaniu marek, tworzeniu strategii marketingowych i wdrażaniu kampanii promocyjnych.