ewangeliczni

GRAFIKA grupy domowe

PLIK DO POBRANIA:

PODGLĄD:

TREŚĆ POSTU:

Żyjemy w trudnych czasach. Z jednej strony mówi się o tym, że człowiek jest istotą stadną, z drugiej jednak, od 2020 roku doświadczamy skutków pandemii, która zmusiła nas mocno do ograniczenia kontaktów. Paradoks polega na tym, że w tych czasach pełnych niepokoju jak nigdy dotąd potrzebujemy dobrych relacji, które pomogą nam zachować równowagę. Jednak budowanie dobrych więzi nie jest łatwe. Czasami nie wiemy po prostu, z kim mamy je tworzyć.

Wyobraź sobie, że masz grupę ludzi, z którymi możesz spotykać się regularnie. Pomyśl o tym, że jest to grono dobrych znajomych, którzy sobie ufają, nie boją się rozmawiać o trudnych tematach i są gotowi pomagać sobie w wyzwaniach życiowych. Wyobraź sobie, że tym, co łączy tych ludzi, jest wspólna pasja czytania Pisma Świętego, a także wzmacniania się nawzajem modlitwą i przyjaźnią. 

Ty też możesz być częścią takiego grona. Takie relacje są na wyciągnięcie ręki – znajdziesz je w ramach grup domowych 🏠. 

O co chodzi? Grupa domowa to mniejsza zbiorowość działająca w ramach naszego kościoła. Poza nabożeństwami niedzielnymi dla wszystkich prowadzimy wiele spotkań w tygodniu, w mniejszym gronie (najczęściej w domach prywatnych), dzięki czemu możliwe jest tworzenie głębszych relacji.

Ty też jesteś zaproszony! 🤍 Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej lub stać się częścią grupy domowej, to napisz do nas w wiadomości prywatnej lub na numer <tu numer telefonu>.

HASHTAGI:

#kościółewangeliczny #grupa #grupadomowa #kościół #kościółtoludzie #kościółtoniebudynek #Bóg #Jezus #chrześcijaństwo #ewangeliczni #ewangelicznechrześcijaństwo #budujrelacje #budujwięzi

Mateusz
Stefański

Creative director

Kreatywny wizjoner, marketingowiec-artysta. Zamiast chwytliwych haseł, woli od razu tworzyć z tego movement. Opracowuje strategie reklamowe, projektuje komunikację spójną z marką, planuje kampanie marketingowe i realizuje je na podstawie realnych potrzeb. Pierwsze kroki stawiał w 2014 roku w agencji reklamowej Engine w Sopocie. Od 2017 roku dyrektor wykonawczy Exodus Conference & Festival. Obecnie od 2019 roku realizuje szalone pomysły w roli dyrektora kreatywnego Kościoła Radość Życia w Gdańsku.

Olga
Nerc

Project Director

Współtworząca i kierująca wieloma zespołami marketingowymi w firmach Young Digital Planet, Nowa Era, Flugger farby. Od 2020 r. misjonarz, członek zespołu Ewangelicznej Polski. Z pasją tworzy i zarządza projektami. Współtworząca projekt Dziewczyny Się Spotykają, wyjazdy misyjne na Ukrainę oraz służbę dla małżeństw.

Paulina
Konieczny

Graphic Design

Z wykształcenia jest architektem, a na co dzień zajmuje się grafiką i tworzeniem brandingu. Zachwyca ją piękno połączone z funkcjonalnością. Jako brand designer pragnie tworzyć projekty, które będą odzwierciedleniem przedstawionej wizji, ale nie boi się również zapraszać swoich klientów do innowacyjnych rozwiązań. Wierzy, że każdy projekt może być dziełem o indywidualnym charakterze. Wraz z mężem Alkiem założyli Społeczność Miasto, w której od początku odpowiada za obszar designu, w tym za stworzenie identyfikacji wizualnej oraz grafik i wszelkich materiałów promocyjnych.

Gosia
Śmigielska

Film production

Z zawodu jest technikiem odzieży. Mimo że jej przygoda z szyciem i projektowaniem została wstrzymana, to obcowanie ze światem mody rozbudziło w niej chęci do kreatywniejszego stylu życia. Zaczęła interesować się grafiką, dokształcać w temacie fotografii i próbować krótkich form filmowych. W ten sposób od kilku lat aktywnie działa w branży kreatywnej. Obecnie jest studentką drugiego roku Sztuki Nowych Mediów na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Gdańsku.

Estera
Wiaduch

Creative Writer

Absolwentka Akademii Muzycznej w Gdańsku. Jej specjalność to gra na fagocie. W wolnej chwili realizuje się muzycznie w zespole ‘dzieła wybrane’. Nie tylko może tam pisać muzykę, ale i teksty, co okazało się jej kolejną pasją. Swoje pióro od dłuższego czasu może szkolić dzięki pracy dziennikarskiej w Nadmorskiej Grupie Medialnej (Norda.FM, Twoja Telewizja Morska, Nadmorski24.pl). Od kilku lat jest liderem młodzieżowym grupy WIDOKI. 

Dziękujemy za kontakt!

Już wkrótce reprezentant naszego zespołu odpowie
na Twoje pytania.

Magda
Ciszewska

Digital Marketing

Specjalizuje się w budowaniu i realizacji strategii marketingowo-sprzedażowych. Od paru lat związana z Wyższą Szkołą Bankową w Gdańsku, gdzie prowadzi zajęcia na kierunkach Social Media i Zintegrowany Marketing oraz e-Commerce. Swoją karierę zawodową poświęciła online marketingowi i nowym mediom. W ciągu 20 lat swojej pracy budowała globalne strategie marketingowe dla takich marek jak ClickMeeting, GetResponse, Heinz, Ford, Diageo, GlaxoSmithKline. Jest ekspertem w pozycjonowaniu marek, tworzeniu strategii marketingowych i wdrażaniu kampanii promocyjnych.