ewangeliczni

Przypięty komentarz i sposoby na jego wykorzystanie.

Po co przypinać komentarz?

Przypinanie komentarzy jest bardzo użyteczne, gdy chcesz wyróżnić jedną z opinii pod Twoim filmem. Możesz przypiąć dowolny komentarz (swój lub widza), dzięki czemu przez cały czas będzie się on wyświetlał na górze listy komentarzy. Dzięki temu będzie on bardziej widoczny dla odbiorców.

Komentarze które warto wyróżnić to:

  1. Własny komentarz, który zawiera uzupełnienie treści filmu lub odnośnik do innego, powiązanego materiału, np. odnośnik do pełnej wersji skróconego filmu.
  1. Własny komentarz, zawierający aktualizację opublikowanej treści.
  2. Własny komentarz, zachęcający odbiorców do komentowania.
  3. Własny komentarz zawierający pytanie otwarte, mające rozpocząć dyskusję pod Twoim filmem.
  1. Komentarz widza, uzupełniający treść filmu.
  2. Komentarz widza, wzmacniający pozytywny wizerunek Twojego Kościoła.
  3. Komentarz widza, niosący wartość merytoryczną. 
  4. Inny komentarz (swój lub widza), mogący wesprzeć promocję filmu.

Jak przypiąć komentarz?

  1. Zaloguj się w YouTube Studio (studio.youtube.com).
  2. W menu po lewej stronie wybierz Treści.
  1. Najedź kursorem na wybrany film i kliknij Komentarze
  1. Najedź kursorem na komentarz, który chcesz przypiąć.
  2. Kliknij Przypnij. Jeśli masz już przypięty komentarz, to ten komentarz go zastąpi.

Alternatywnie, jeśli jesteś zalogowany(a), możesz wejść na swój kanał i wyświetlić wybrany przez Ciebie film. Na liście komentarzy pod filmem kliknij Więcej Przypnij

W dowolnym momencie możesz odpiąć komentarz. Wróci on wtedy na swoje oryginalne miejsce.

Reakcje na komentarze. 

Serduszko

Możesz użyć serduszka, aby pokazać pozytywną reakcję na komentarze widzów. Serduszko znajdziesz obok ikon kciuka w górę i kciuka w dół.

Widzowie zobaczą Twoje zdjęcie z małym czerwonym serduszkiem w lewym dolnym rogu swojego komentarza. W zależności od swoich ustawień mogą również otrzymać powiadomienie, że właściciel kanału polubił ich komentarz.

Odpowiadanie 

Wszystkie komentarze do publicznych filmów w YouTube są publiczne i każdy może na nie odpowiadać. Odpowiadanie na komentarze przez właściciela kanału to bardzo skuteczna metoda interakcji z widzami.

Aby dodać swój komentarz pod dowolnym komentarzem, wybierz Odpowiedz.

Aby odpowiedzieć na najnowszy komentarz, kliknij Sortuj według a potem Od najnowszych.

Zgłaszanie komentarzy.

Niestety, nie mamy wpływu na to jakie komentarze pojawiają się pod naszymi filmami. Nie zawsze reakcje na nasz film będą pozytywne. Mogą też pojawić się negatywne komentarze. Nie każdy negatywny komentarz możesz zgłosić do administratorów YouTube. 

UWAGA: Zgłaszaj tylko takie komentarze, które naruszają wytyczne dla społeczności serwisu YouTube określone w regulaminie serwisu. Jeśli będziesz nadużywać tej opcji, możesz stracić dostęp do YouTube.

Komentarze, które możesz zgłosić do administratorów serwisu YouTube, to na przykład:

  1. Komentarze pochodzące z fejkowego konta na YouTube.
  2. Komentarze mające charakter spamu, np. promują kanały YouTube o szkodliwych/nieodpowiednich treściach, linkują do zewnętrznych serwisów, które oferują treści naruszające politykę YouTube, np. promują hazard.
  3. Komentarze zawierające mowę nienawiści.
  4. Komentarze promujące przemoc.

Pełna lista wytycznych dla społeczności znajduje się tutaj: https://www.youtube.com/intl/ALL_pl/howyoutubeworks/policies/community-guidelines/

Jak zgłosić komentarz?

  1. Wyświetl komentarz, który chcesz zgłosić.
  2. Kliknij Więcej pod komentarzem.
  3. Wybierz Zgłoś.
  4. Wybierz powód zgłoszenia.

A co z pozostałymi negatywnymi komentarzami? Aby wiedzieć jak postępować z negatywnymi reakcjami i komentarzami na nasz film, zastosuj te same zasady oceny komentarza, jakie omówiliśmy na lekcji 6.

Mateusz
Stefański

Creative director

Kreatywny wizjoner, marketingowiec-artysta. Zamiast chwytliwych haseł, woli od razu tworzyć z tego movement. Opracowuje strategie reklamowe, projektuje komunikację spójną z marką, planuje kampanie marketingowe i realizuje je na podstawie realnych potrzeb. Pierwsze kroki stawiał w 2014 roku w agencji reklamowej Engine w Sopocie. Od 2017 roku dyrektor wykonawczy Exodus Conference & Festival. Obecnie od 2019 roku realizuje szalone pomysły w roli dyrektora kreatywnego Kościoła Radość Życia w Gdańsku.

Olga
Nerc

Project Director

Współtworząca i kierująca wieloma zespołami marketingowymi w firmach Young Digital Planet, Nowa Era, Flugger farby. Od 2020 r. misjonarz, członek zespołu Ewangelicznej Polski. Z pasją tworzy i zarządza projektami. Współtworząca projekt Dziewczyny Się Spotykają, wyjazdy misyjne na Ukrainę oraz służbę dla małżeństw.

Paulina
Konieczny

Graphic Design

Z wykształcenia jest architektem, a na co dzień zajmuje się grafiką i tworzeniem brandingu. Zachwyca ją piękno połączone z funkcjonalnością. Jako brand designer pragnie tworzyć projekty, które będą odzwierciedleniem przedstawionej wizji, ale nie boi się również zapraszać swoich klientów do innowacyjnych rozwiązań. Wierzy, że każdy projekt może być dziełem o indywidualnym charakterze. Wraz z mężem Alkiem założyli Społeczność Miasto, w której od początku odpowiada za obszar designu, w tym za stworzenie identyfikacji wizualnej oraz grafik i wszelkich materiałów promocyjnych.

Gosia
Śmigielska

Film production

Z zawodu jest technikiem odzieży. Mimo że jej przygoda z szyciem i projektowaniem została wstrzymana, to obcowanie ze światem mody rozbudziło w niej chęci do kreatywniejszego stylu życia. Zaczęła interesować się grafiką, dokształcać w temacie fotografii i próbować krótkich form filmowych. W ten sposób od kilku lat aktywnie działa w branży kreatywnej. Obecnie jest studentką drugiego roku Sztuki Nowych Mediów na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Gdańsku.

Estera
Wiaduch

Creative Writer

Absolwentka Akademii Muzycznej w Gdańsku. Jej specjalność to gra na fagocie. W wolnej chwili realizuje się muzycznie w zespole ‘dzieła wybrane’. Nie tylko może tam pisać muzykę, ale i teksty, co okazało się jej kolejną pasją. Swoje pióro od dłuższego czasu może szkolić dzięki pracy dziennikarskiej w Nadmorskiej Grupie Medialnej (Norda.FM, Twoja Telewizja Morska, Nadmorski24.pl). Od kilku lat jest liderem młodzieżowym grupy WIDOKI. 

Dziękujemy za kontakt!

Już wkrótce reprezentant naszego zespołu odpowie
na Twoje pytania.

Magda
Ciszewska

Digital Marketing

Specjalizuje się w budowaniu i realizacji strategii marketingowo-sprzedażowych. Od paru lat związana z Wyższą Szkołą Bankową w Gdańsku, gdzie prowadzi zajęcia na kierunkach Social Media i Zintegrowany Marketing oraz e-Commerce. Swoją karierę zawodową poświęciła online marketingowi i nowym mediom. W ciągu 20 lat swojej pracy budowała globalne strategie marketingowe dla takich marek jak ClickMeeting, GetResponse, Heinz, Ford, Diageo, GlaxoSmithKline. Jest ekspertem w pozycjonowaniu marek, tworzeniu strategii marketingowych i wdrażaniu kampanii promocyjnych.