ewangeliczni

Uprawnienia konta.

Warto zaangażować kilka osób do prowadzenia kanału na YouTube. Może to być pastor, który chce nagrywać krótkie Livey lub codzienne przesłania. Mogą to być koordynatorzy nabożeństw odpowiedzialni za media, by transmitować nabożeństwa online. W końcu może to być osoba w służbie dbająca o utrzymanie kanału. Każda z zaangażowanych osób może mieć inne uprawnienia.

Aby nadać uprawnienia, wejdź do Ustawień kanału i wybierz zakładkę Uprawnienia.

Ty decydujesz, jakie uprawniania nadać. Poniżej lista opcji i funkcji przypisanych do każdego z dostępnych uprawnień:

RolaObsługiwaneNieobsługiwane
WłaścicielMoże robić wszystko na wszystkich platformach, w tym: usunąć kanał, zarządzać transmisjami i czatem na żywo, zarządzać uprawnieniami.Nie może przenosić własności na innych użytkowników.
MenedżerMoże wyświetlać wszystkie informacje o kanale. Może zarządzać uprawnieniami. Może edytować informacje o kanale. Może zarządzać transmisjami na żywo. Może tworzyć, przesyłać, publikować i usuwać treści. Może rozmawiać na czacie i moderować go w Pokoju reżyserskim.Nie może usunąć kanału.
EdytorMoże wyświetlać wszystkie informacje o kanale. Może wszystko edytować. Może przesyłać i publikować treści. Może zarządzać transmisjami na żywo. Może usuwać wersje robocze. Może rozmawiać na czacie i moderować go w Pokoju reżyserskim.Nie może usunąć kanału ani opublikowanych treści. Nie może zarządzać uprawnieniami. Nie może zawierać umów. Nie może usuwać zaplanowanych/trwających/zakończonych transmisji. Nie może usunąć ani zresetować kluczy strumienia.
Edytujący (z ograniczeniami)Takie same uprawnienia jak Edytujący. Takie same ograniczenia jak Edytujący.Nie ma dostępu do danych o przychodach (dotyczy przychodów z czatu i karty aktywności widzów).
Edytor napisówMoże dodawać, edytować, publikować i usuwać napisy do wszystkich filmów.Takie same ograniczenia jak Edytujący.Nie może edytować niczego (z wyjątkiem napisów do filmów).Nie ma dostępu do danych o przychodach (dotyczy przychodów z czatu i karty aktywności widzów).Nie może przesyłać ani publikować treści (oprócz napisów).Nie może zarządzać transmisjami na żywo.Nie może usuwać wersji roboczych.Nie może rozmawiać na czacie ani moderować go w Pokoju reżyserskim.Nie może zarządzać transmisjami na żywo.Nie może usuwać zaplanowanych/trwających/zakończonych transmisji.Nie może rozmawiać na czacie ani moderować go w Pokoju reżyserskim.Nie może wyświetlać wszystkich danych kanału.
PrzeglądającyMoże przeglądać (ale nie edytować) wszystkie informacje o kanale.Może tworzyć i edytować grupy w Statystykach YouTube.Może wyświetlać dane o przychodach (w tym przychody z czatu i kartę aktywności widzów).Może wyświetlać i sprawdzać utworzone transmisje przed ich rozpoczęciem i w ich trakcie.Może wyświetlać wszystkie ustawienia transmisji z wyjątkiem klucza transmisji.Nie może zarządzać transmisjami na żywo.Nie może usuwać zaplanowanych/trwających/zakończonych transmisji.Nie może rozmawiać na czacie ani moderować go w Pokoju reżyserskim.
Przeglądający (z ograniczeniami)Takie same uprawnienia jak przeglądający.Takie same ograniczenia, jak przeglądający.Nie ma dostępu do danych o przychodach (dotyczy przychodów z czatu i karty aktywności widzów).

Na następnej lekcji dowiesz się, jak opublikować swój pierwszy film na YouTube, jakie są standardowe ustawienia publikacji filmów, jak opublikować swój pierwszy film i czy warto ustawić swój kanał jako odpowiedni dla dzieci. 

Do zobaczenia! 

Mateusz
Stefański

Creative director

Kreatywny wizjoner, marketingowiec-artysta. Zamiast chwytliwych haseł, woli od razu tworzyć z tego movement. Opracowuje strategie reklamowe, projektuje komunikację spójną z marką, planuje kampanie marketingowe i realizuje je na podstawie realnych potrzeb. Pierwsze kroki stawiał w 2014 roku w agencji reklamowej Engine w Sopocie. Od 2017 roku dyrektor wykonawczy Exodus Conference & Festival. Obecnie od 2019 roku realizuje szalone pomysły w roli dyrektora kreatywnego Kościoła Radość Życia w Gdańsku.

Olga
Nerc

Project Director

Współtworząca i kierująca wieloma zespołami marketingowymi w firmach Young Digital Planet, Nowa Era, Flugger farby. Od 2020 r. misjonarz, członek zespołu Ewangelicznej Polski. Z pasją tworzy i zarządza projektami. Współtworząca projekt Dziewczyny Się Spotykają, wyjazdy misyjne na Ukrainę oraz służbę dla małżeństw.

Paulina
Konieczny

Graphic Design

Z wykształcenia jest architektem, a na co dzień zajmuje się grafiką i tworzeniem brandingu. Zachwyca ją piękno połączone z funkcjonalnością. Jako brand designer pragnie tworzyć projekty, które będą odzwierciedleniem przedstawionej wizji, ale nie boi się również zapraszać swoich klientów do innowacyjnych rozwiązań. Wierzy, że każdy projekt może być dziełem o indywidualnym charakterze. Wraz z mężem Alkiem założyli Społeczność Miasto, w której od początku odpowiada za obszar designu, w tym za stworzenie identyfikacji wizualnej oraz grafik i wszelkich materiałów promocyjnych.

Gosia
Śmigielska

Film production

Z zawodu jest technikiem odzieży. Mimo że jej przygoda z szyciem i projektowaniem została wstrzymana, to obcowanie ze światem mody rozbudziło w niej chęci do kreatywniejszego stylu życia. Zaczęła interesować się grafiką, dokształcać w temacie fotografii i próbować krótkich form filmowych. W ten sposób od kilku lat aktywnie działa w branży kreatywnej. Obecnie jest studentką drugiego roku Sztuki Nowych Mediów na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Gdańsku.

Estera
Wiaduch

Creative Writer

Absolwentka Akademii Muzycznej w Gdańsku. Jej specjalność to gra na fagocie. W wolnej chwili realizuje się muzycznie w zespole ‘dzieła wybrane’. Nie tylko może tam pisać muzykę, ale i teksty, co okazało się jej kolejną pasją. Swoje pióro od dłuższego czasu może szkolić dzięki pracy dziennikarskiej w Nadmorskiej Grupie Medialnej (Norda.FM, Twoja Telewizja Morska, Nadmorski24.pl). Od kilku lat jest liderem młodzieżowym grupy WIDOKI. 

Dziękujemy za kontakt!

Już wkrótce reprezentant naszego zespołu odpowie
na Twoje pytania.

Magda
Ciszewska

Digital Marketing

Specjalizuje się w budowaniu i realizacji strategii marketingowo-sprzedażowych. Od paru lat związana z Wyższą Szkołą Bankową w Gdańsku, gdzie prowadzi zajęcia na kierunkach Social Media i Zintegrowany Marketing oraz e-Commerce. Swoją karierę zawodową poświęciła online marketingowi i nowym mediom. W ciągu 20 lat swojej pracy budowała globalne strategie marketingowe dla takich marek jak ClickMeeting, GetResponse, Heinz, Ford, Diageo, GlaxoSmithKline. Jest ekspertem w pozycjonowaniu marek, tworzeniu strategii marketingowych i wdrażaniu kampanii promocyjnych.