ewangeliczni

Rodzaje publikowanych treści i ich parametry.

Instagram to medium dla nieco młodszego odbiorcy niż Facebook. Służy głównie do dzielenia się zdjęciami i krótkimi filmikami. To idealne miejsce do dzielenia się obrazami z codziennego życia kościoła. 

Przed publikacją treści upewnij się:

  • czy przekaz jest interesujący,
  • czy grafiki wyglądają dobrze,
  • czy zdjęcia są bardzo dobrej jakości,
  • czy pamiętałeś o dodaniu hashtagów (może ich być do 30),
  • czy dodałeś CTA do treści,
  • czy dodałeś oznaczenia (jeśli jest podstawa do ich użycia).

Publikuj treści, które:

  • budują zaangażowanie odbiorców (oznaczenia twojego profilu),
  • wyłapują trendy,
  • zawierają emocje – czy prowokujesz, bawisz, zaskakujesz?

Przede wszystkim wykorzystuj moc przekazu wizualnego pamiętając oczywiście o budowaniu relacji. Dbaj o to aby profil był na wysokim poziomie wizualnym i estetycznym.

Konsekwetnie realizuj cele, jakie założyłeś sobie w komunikacji na Instagramie. Trzymaj się tematyki jaką masz zamiar prezentować na profilu. Jakie wartości chcesz przekazywać? (np. Jezus jest WSZYSTKIM. Nie jesteś SAM. NADZIEJA. Dobro. Miłość)

Posty

Tworząc post pamiętaj o tematach zakazanych:

  • Kupno i sprzedaż broni palnej
  • Kupno i sprzedaż alkoholu
  • Kupno i sprzedaż tytoniu
  • Nielegalne leki na receptę
  • Sprzedaż żywych zwierząt
  • Treści hazardowe
  • Treści seksualne
  • Mowa nienawiści
  • Szantażowanie lub nękanie innych osób
  • Zachęcanie do przemocy
  • Przemoc psychiczna, finansowa, wandalizm
  • Zachęcanie ludzi do samookaleczenia
  • Filmy przedstawiające agresję i przemoc

Posty widzą tylko nasi fani. 

Możesz umieścić w poście od 2-10 zdjęć, filmów. 

Bardzo ważna jest treść posta, jednak musisz zmieścić się z całą treścią licząc spacje, tytuł, hashtagi w 2200 znakach.

Dodając film w poście pamiętaj, że jego minimalna długość musi wynosić 3 sekundy. Możesz dodać nawet 60 minutowe filmy, jednak pamiętaj, że na twoim profilu odbiorcy zobaczą tylko pierwsze 10 minut, aby zobaczyć część dalszą będą przekierowani do IG TV.

Dodając hashtagi, pamiętaj, że możesz ich umieścić maksymalnie 30. Zaleca się jednak umieszczanie od 5 do 20 hashtagów.

Źródło: https://instabaza.pl/limity-na-instagramie/

Źródło: https://morebananas.pl/

Relacje, relacje wyróżnione (okładki do relacji wyróżnionych)

W jednej relacji możesz umieścić do 10 zdjęć i filmów. 

Każdy filmik może mieć maksymalnie 15 sekund.

Relacje widoczne są przez 24 h, po czym umieszczane są w archiwum i z tego poziomu będą widoczne tylko i wyłącznie dla Ciebie. 

Jeżeli chcesz zapisać relację i sprawić aby była dostępna/widoczna dla innych osób, które wejdą na twój profil musisz je zapisać w relacjach wyróżnionych.

Wejdź w tym celu w opublikowaną relację, kliknij w dolnym prawym rogu przycisk Wyróżnione relacje.

Po kliknięciu otworzy się następujące okno:

Z tego poziomu możesz dodać relację do utworzonego wcześniej folderu natura – wystarczy w niego kliknąć aby relacja się tam zapisała.

Możesz również utworzyć w tym celu nowy folder klikając ‘+’.

Po kliknięciu w przycisk +’ otworzy się następujące okno:

W miejsce napisu Wyróżnione wpisz tytuł folderu, maksymalnie 16 znaków.

Twój nowy folder relacji wyróżnionych jest już utworzony. Znajdziesz go mniej więcej na środku ekranu twojego profilu.

Jeżeli chcesz dokonać zmian w opisie, bądź w zdjęciu głównym to kliknij w zapisany folder. 

Otworzy się okno, w którym, w dolnym prawym rogu znajdują się trzy kropki. Kliknij w nie, z rozwinie się następujące okno:

Następnie kliknij Edytuj wyróżnioną relację. Otworzy się:

Z tej pozycji możesz zmienić zarówno tytuł, jak i zdjęcie profilowe wyróżnionej relacji.

Okładki do relacji wyróżnionych można tworzyć w różnych programach zewnętrznych, zgrać na telefon do galerii i wówcza dodawać, takie personalizowane, okładki do zapisanych relacji wyróżnionych. 

Programy do tworzenia okładek do relacji wyróżnionych:

Wymiary:

Źródło: https://morebananas.pl/

Rolki (tło w rolkach)

Rolki to krótkie, maksymalnie 90 sekundowe filmiki.

Możesz je tworzyć bezpośrednio w aplikacji instagrama bądź zewnętrznie.

Proporcje 9:16.

Udostępniając/zapisując rolkę możesz jednocześnie udostępnić/zapisać ją w aktualnościach/feedzie.

W utworzonej przez siebie rolce możesz zmienić tło (jeśli np. nie jest kompatybilne z twoim feedem).

Kliknij w relację, której tło chcesz zmienić.

Otworzy się następujące okno:

Kliknij w okładkę rolki w napis Edytuj, a rozwinie się następujące okno:

Wybierz albo:

  • Zdjęcie z galerii klikając Dodaj z Galerii,
  • Ujęcie z twojego filmu, wybierając z paska twojej rolki

Po zakończeniu kliknij Gotowe w prawym górnym rogu, a w opublikowanej przez Ciebie wcześniej rolce okładka zostanie zmieniona.

Wymiary:

Mateusz
Stefański

Creative director

Kreatywny wizjoner, marketingowiec-artysta. Zamiast chwytliwych haseł, woli od razu tworzyć z tego movement. Opracowuje strategie reklamowe, projektuje komunikację spójną z marką, planuje kampanie marketingowe i realizuje je na podstawie realnych potrzeb. Pierwsze kroki stawiał w 2014 roku w agencji reklamowej Engine w Sopocie. Od 2017 roku dyrektor wykonawczy Exodus Conference & Festival. Obecnie od 2019 roku realizuje szalone pomysły w roli dyrektora kreatywnego Kościoła Radość Życia w Gdańsku.

Olga
Nerc

Project Director

Współtworząca i kierująca wieloma zespołami marketingowymi w firmach Young Digital Planet, Nowa Era, Flugger farby. Od 2020 r. misjonarz, członek zespołu Ewangelicznej Polski. Z pasją tworzy i zarządza projektami. Współtworząca projekt Dziewczyny Się Spotykają, wyjazdy misyjne na Ukrainę oraz służbę dla małżeństw.

Paulina
Konieczny

Graphic Design

Z wykształcenia jest architektem, a na co dzień zajmuje się grafiką i tworzeniem brandingu. Zachwyca ją piękno połączone z funkcjonalnością. Jako brand designer pragnie tworzyć projekty, które będą odzwierciedleniem przedstawionej wizji, ale nie boi się również zapraszać swoich klientów do innowacyjnych rozwiązań. Wierzy, że każdy projekt może być dziełem o indywidualnym charakterze. Wraz z mężem Alkiem założyli Społeczność Miasto, w której od początku odpowiada za obszar designu, w tym za stworzenie identyfikacji wizualnej oraz grafik i wszelkich materiałów promocyjnych.

Gosia
Śmigielska

Film production

Z zawodu jest technikiem odzieży. Mimo że jej przygoda z szyciem i projektowaniem została wstrzymana, to obcowanie ze światem mody rozbudziło w niej chęci do kreatywniejszego stylu życia. Zaczęła interesować się grafiką, dokształcać w temacie fotografii i próbować krótkich form filmowych. W ten sposób od kilku lat aktywnie działa w branży kreatywnej. Obecnie jest studentką drugiego roku Sztuki Nowych Mediów na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Gdańsku.

Estera
Wiaduch

Creative Writer

Absolwentka Akademii Muzycznej w Gdańsku. Jej specjalność to gra na fagocie. W wolnej chwili realizuje się muzycznie w zespole ‘dzieła wybrane’. Nie tylko może tam pisać muzykę, ale i teksty, co okazało się jej kolejną pasją. Swoje pióro od dłuższego czasu może szkolić dzięki pracy dziennikarskiej w Nadmorskiej Grupie Medialnej (Norda.FM, Twoja Telewizja Morska, Nadmorski24.pl). Od kilku lat jest liderem młodzieżowym grupy WIDOKI. 

Dziękujemy za kontakt!

Już wkrótce reprezentant naszego zespołu odpowie
na Twoje pytania.

Magda
Ciszewska

Digital Marketing

Specjalizuje się w budowaniu i realizacji strategii marketingowo-sprzedażowych. Od paru lat związana z Wyższą Szkołą Bankową w Gdańsku, gdzie prowadzi zajęcia na kierunkach Social Media i Zintegrowany Marketing oraz e-Commerce. Swoją karierę zawodową poświęciła online marketingowi i nowym mediom. W ciągu 20 lat swojej pracy budowała globalne strategie marketingowe dla takich marek jak ClickMeeting, GetResponse, Heinz, Ford, Diageo, GlaxoSmithKline. Jest ekspertem w pozycjonowaniu marek, tworzeniu strategii marketingowych i wdrażaniu kampanii promocyjnych.